Strul igen

Är det nån annan med blogg.se som tänkt på att "Nytillkomna objekt" där kommentarer och inlägg visas, uppdateras väldigt ofta? Annars brukar den ju typ rensas varje månad, men nu (minns inte om det varit hela månaden?) sen ett tag tillbaka försvinner allt direkt? Så irriterande för man ser inte när man bloggade vad senast, eller om det kommit kommentarer. Jag skulle inte sagt att jag inte tyckte det krånglade så värst.


Maten vart smask så nu ska jag snart göra iordning så Oscar får med sig en matlåda till skolan och så jag har innan jag ska kila till jobbet imorgon. Börjar ju så sent som 14 så då äter jag hemma.

Sista Stefan & Krister nu innan den vi var och såg och denna har jag sett sådär lite grann? Har för mig att den inte alls är lika rolig. Men men.

Har så mycket att dela med mig av idag, hah! Kanske kommer mer i helgen. God natt, säger vi nu.

Kommentarer
Postat av: Anneli

Det stämmer, de försvinner jättefort! Men jag är ändå glad, för nu ser jag vilken kategori mina inlägg tillhör under "arkiv". Det har varit borta ett tag.

2009-09-04 @ 17:17:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0