Snabb, snurrig uppdatering

Anneli: Haha ja, man ska ju inte smälta ihop med klänningen så man inte ser vad som är brud och vad som är klänning. Äggskal, är inte det en vit också? Fast den känns ljusare än dom andra?





Ne, nu ska jag kila. Har haft en sån lugn och go morgon att jag till och med glömde frukost nummer två. Men förhoppningsvis överlever jag tills det är min tid för lunch. Sist in sist ut, eh ja sist in på jobbet sist ut på lunch. Tycker jag i alla fall, finns ingen anledning att jag som börjar 12.30 ska äta före dom som började 8? Tycker inte jag då så så blir det.

Och dom flesta vill äta runt 12-13 och det förstår jag mig inte riktigt på, men det är ju upp till dom. Jag klarar inte att stå på benen till 19 och inte få äta förrän 20 om jag ätit så tidigt. Men det är ju bara jag det.

Uscha mig, då avigt när jag ska börja en halv timma. Inte prick. Även om bussarna går med en halvtimmes mellanrum så borde jag ju kunna tänka att tiden jag går annars, plus en halvtimme blir lagom. Men jag kan inte det? Fattar inte men jag blir superstressad och snurrig och vet inte om jag är 20 minuter för tidig eller måste springa för att hinna.

Men nu tror jag att jag måste gå, hah! Jag har ju ingen lust att stå och vänta hela dagen, men inte heller att komma sen. Så det är bäst att jag ska bege mig tror jag. En rubrik först bara, kan vara bra. Ha en fin dag allihoppana!

Kommentarer
Postat av: Marina

hoppas du har en superduper bra dga :D

2009-09-14 @ 15:35:08
URL: http://marina-tjejen.blogspot.com/
Postat av: JASAS.se

Men, men, fortsätter veckan bra eller hur är det???????

2009-09-15 @ 15:51:54
URL: http://jasas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0