Så det blev då!

Nehej, jag glömde ju skriva i förra inlägget att jag ville göra ananaspaj också, och när jag ändå höll på kunde jag göra kladdkaka. Så dom ska byta plats snart och jag ska hinna skörda på Farmville innan Oscar tröttnar totalt så bilderna kommer nog imorgon istället, aj sörru.

Får se om han får igång ljudet bara, men håller han på att fixa ploppar det upp en ruta hela tiden (för han skulle byta till min dator) så det blir bara irriterande. Då kan man lika gärna hoppa i bingen. Men eftersom... ne, vi sov bara till 7.40 och inte 9 som jag tänkte. Varför är jag inte trött?

Jaja, nu skulle han ha datorn också så jag får kila mig. Hoppas ni kan sova gott, om ni ens vet vad ni missar? Jag ska i alla fall ha fredagsmyyys.!

Kommentarer
Postat av: JASAS.se

Det är bäst för dig att du återvänder till datorn, även om du ska upp tidigt imorgon, nu när du lovat att lägga upp bilder fröken!

2009-09-18 @ 21:46:43
URL: http://jasas.se
Postat av: Anneli

Återigen måste jag hålla med Jasas! ;)

Haha. Nä, men sov du så gott om du redan gör det, så kan du lägga upp bilderna imorgon :D

2009-09-18 @ 23:43:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0