Mitt i allt

Jasas: Haha ja det var ju lite kul! Vi har fyra totalt, tv TV:ar och två DVD:s. Men bara två "vanligare" men sen finns det ju dom som har liknande svärmors och gud vet allt, hah!





Ser att senaste uppdateringen var för 23 timmar sen och 15 minuter - det är inte jättebra. Men jag skylle på jobbet, som alltid vid sådana tillfällen.

Ja, egentligen började ju dagen med att vi vid 7 tassade iväg till tandläkaren och Oscar var nöjd och hon hade varit duktig. Dom har ju misshandlat hans mun/tänder sen han var liten så han har ju skapligt med tandläkarskräck men det hade som tur var gått bra.

Hann hem en stund innan han skulle iväg mot skolan igen och jag blev allena. Såg lite TV innan jag började med lunchen, eftersom jag började 13 och inte hade nån matlåda i frysen så var det bara att ställa sig och göra kassler i ugn med ananas och grädde.

Hann dock precis bli klar och fick frågan om jag inte skulle in och jobba så det skulle jag ju, några timmar tidigare. Hann inte mycket som jag hade tänkt göra, där blogga var en av dom sakerna. Och imorgon börjar jag 8 igen så, ja... Fram och tillbaka.

Ska försöka få saker gjorda innan öppning, går ju ganska så mycket snabbare när man inte har kunder som är och rycker i en och tjatar hela tiden. SÅ mycket skönare att vara ifred, och lättare. Så när jag kom hem var det 12 timmar tills jag började igen, hej och hå!

Men, jag trivs och tycker om det så jag överlever. Och det är kul jul, dessutom. Men därför blir det också att hoppa i bingen nu för 7.27 går bussen imorgon och innan dess ska jag ha duschat. Ja, och tagit mig till hållplatsen, hah!

Men då vet ni i alla fall var jag är och vad jag gör, detta var ju dessutom lite uppdatering även om det kanske inte är så kul men ja, ni vet att jag lever. God natt!

Kommentarer
Postat av: Marina

hoppas du har en bra dag, kul att du trivs på jobbet :)

2009-09-22 @ 12:34:12
URL: http://marina-tjejen.blogspot.com/
Postat av: JASAS.se

Jag tycker det är lite häftigt att läsa detta på den dagen som du skrivit om.. -svamlar-. Som typ "Imorgon går bussen 7.28" osv.. så har den redan gått, imorse.. gah.. svårt att förklara :D



Vad duktig Oscar var!! Är han också ett "hålbarn"?

2009-09-22 @ 21:39:34
URL: http://jasas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0