It's done!

Jasas: Jag hade en kompis då som också var mjölkallergiker och hon åt nån tablett för att kunna äta/dricka lite mjölk. Sen finns det ju dom som inte har det lika jobbigt om det är tillagad mjölk. Och som du säger så är det ju så mycket dyrare så på så sett blir det ju jobbiare. Svårt det där...





Jaa, idag har varit en PRA dag! Jag gick och städade lite i morse/förmiddags. Sopade av golven, torkade av på toan och diskade. Så skönt när man är klar på ett kick för att det inte är så mycket att göra.

Sen vart det lite mer turbulent med det ena och det andra men nu är det för jävla bra säger jag. Har bland annat haft mamma, Anders, Anton, hans farbror, min moster och morbror på middag här - utöver mig och Oscar då. För att dom flesta varit och hjälp och ställt upp och vi är så glada och nöjda!

Så nu är hemlisen gjord och jag ska bara gå och njuuuta. Ni som vill kan ju slänga in en gissning på vad som hänt, annars eller oavsett så berättar jag imorgon för nu har jag ingen direkt datalust mera.

Ville bara uppdatera liiite eftersom jag knappt gjort det det senaste.

Kommentarer
Postat av: Marina

gott!

mysigt med gäster

2009-09-30 @ 09:48:52
URL: http://marina-tjejen.blogspot.com/
Postat av: JASAS.se

Bäst hade det väl varit om man inte hade haft några allergier alls :)



Jag har faktiskt ingen aning om vad det kan vara :O Rensat nånstans, kanske..?

2009-09-30 @ 10:30:54
URL: http://jasas.se
Postat av: Anneli

Säg att ni ska gifta er? :D

2009-09-30 @ 23:52:12
Postat av: chathrine

Ny soffa ?...stod föresten i nya hem & Hyra att väktare inte får plinga på den störande längre. Nytt sedan i somras.

2009-10-02 @ 07:44:27
URL: http://snovit.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0