Inte om det

Jasas: Haha men nu är det MIN tur, hah! Har haft en pissig dag, men tack ändå!

Marina: Får se vad det blir imorgon.

Anneli: Hehe ja, förmodligen. Ja jag tyckte det var min tur nu, hoppas det blir din snart!





Nej, jag vill inte ens prata om det. Fast det:et hade inte ens kommit fram. Jag skickade ett MMS med en =( och texten "Varför är det alltid jag som ska ha sån tur??". Som jag skrev till Jasas, dagen har varit piss. Tur att folket i alla fall är så himlans goa så man för det står ut.

Men idag har inte varit min dag på långa vägar.

Får se om jag orkar och kommer ihåg att gå igenom den imorgon, annars gör den sig bäst nånstans långt bak i minnet där den aldrig ser ljuset igen. Men ja, eftersom man kunnat skratta många gånger tack vare dom jag jobbat med så har det ju varit lite lättare. Tack att dagen är slut!

Och att morgondagen innebär IKEA, woho!

Där det ligger ligger även ett Jysk. Malin pratade om det idag och tjatade om att hon burit upp massa soffor på deras lager och väntade sig att jag skulle tappa hakan och sagt att det måste varit jobbigt. "Har du aldrig varit på deras lager?! Jag ska visa dig det imorgon!" skrek hon.

Vad nu jag skulle haft att göra på deras lager?

Carina skrattade lite åt det föut också. Hon hade ringt och jag hade missat så jag ringde upp och oj sicket prathumör hon var på! Haha, alltid kul när hon är det. Ibland sägs bara vad som ska vara sagt och ibland pratar vi på. Gott det, bäste chefen verkligen. Oftast, på många punkter.

"Malin sa att ni kanske skulle komma ner imorgon, fniss."

Imorgon är det vår tur att få besök av workshopparna. Butiks- och säljchefer från vårat distrikt åker runt och ställer i ordning möblerna så det blir som Jysk vill ha det. Tydligen skulle vi kanske hälsa på och titta imorgon efter IKEA, hehe. "Kan tänka mig att hon sa det" svarade jag.

För det kan jag. Och jag hade tänkt tanken själv.

Men nu ska jag hopp... kräla mig i säng. Är så trött. Har varit största delen av dagen på lagret och det märks i kroppens alla hörn! Och imorgon får man ju vara pigg och alert. 9.40 står Malin här och väntar. Så jag önskar en god natt. Och allt sånt där. Så hörs vi troligast imorgon!

Kommentarer
Postat av: JASAS.se

Meeen - då hade vi ju en pissig dag igår, båda två :( Usch!



Jag hoppas ni har det alldeles helt fantastiskt på IKEA idag :D

2009-09-10 @ 09:40:46
URL: http://jasas.se
Postat av: JASAS.se

Jag kunde inte kommentera inlägget överst så jag får slänga in kommentaren här ist.



Usch vad hemskt att frysa så mycket, man vet ju inte vart man ska ta vägen. Men Björn får alltid lägga sig runt mig då jag fryser så, annars blir jag aldrig varm.



Jag tycker det är lättare att inte kunna somna osv om man är ledig dagen efter. Är det jobb brukar jag få lite mer panik.

2009-09-10 @ 09:43:09
URL: http://jasas.se
Postat av: Marina

konstigt gick ej att kommentera inlägget ovan.. det du skrev imorse..

Hoppas du har en bra dag på IKEA. mmm minsann.

Du är inte sjuker..(frysa som du gjorde osv)?



kram

2009-09-10 @ 15:50:23
URL: http://marina-tjejen.blogspot.com/
Postat av: Anneli

Det gick inte att kommentera där ovan nej.



Jag kan få såna "frysattacker" ibland. Då måste jag ha dubbla täcken för att det ska gå över. Eller en varm filt.

Hoppas du hittat(på) massa skoj på IKEA

2009-09-10 @ 15:58:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0