Förlåt, men jag måste

Marina: Hehe ja verkligen, resten av möblerna bar jag ut med ett finger!





Jag har här och nu bestämt att vi ska städa färdigt idag. Mamma hämtade Anton och en kompis så jag tänkte att det blev väl inte så mycket mer gjort då. Sen skulle dom iväg ikväll också så. Eller kväll och kväll, redan klockan 17 skulle dom vara där så det är väl snarare eftermiddag.

Men då hinner vi dona här, det är ju bra. Det braiga får dock vänta, men det kommer. Oh yes, det kommer! Och tills dess kommer det pirra i min mage för det kommer bli så toppen, iih!

Och ja, det är tråkigt när man är så nedrans hemlighetsfull och sånt, men jag trodde jag skulle kunna berätta idag och så är jag så glad och vill dela med mig, ju!

Men som plåster på såren får jag visa dom nya badrumsmöblerna lite senare, okej?

Kommentarer
Postat av: Marina

viiisa möblerna nu! =)

2009-09-18 @ 16:20:43
URL: http://marina-tjejen.blogspot.com/
Postat av: JASAS.se

JA DET ÄR OKEJ OM DU HAR LAGT UPP BILDERNA!!!!!

2009-09-18 @ 21:42:52
URL: http://jasas.se
Postat av: Anneli

Ja, bilderna tack!

2009-09-18 @ 23:40:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0