Ett gott avslut

Så gotti gotti, har precis duschat och satte mig här med lite bloggar innan jag ska bege mig ut i köket. Innan jag hoppade in i duschen skar jag gurka och morot i stavar så jag kör lite nyttigare versionen till dipen och så kör Oscar med dip. Men jag var så galet sugen på grönsaker och dip, hah!

Och så har vi några veckors Weeds och Eureka att se ikapp så ett eller två avsnitt hinner vi nog med ikväll innan vi säger natti natti eftersom jag ska upp vid 8 imorgon för att jobba.

Ja, jag ska lägga in bilderna också. Inte för att det är nån mer än Marina som verkar nyfiken. Men det är ju kul att titta tillbaka på sen. Nej, fixa lite kallt vatten, få på sig lite kläder och sen får det nog bli stora datorn med bilder innan det blir mys i soffan. Fredagsmys, som Marita sa.

Kommentarer
Postat av: JASAS.se

MEH, jag har ju inte hunnit att titta andras bloggar - och du vet ju att jag är nyfiken på allt som har med er och bilder att göra! -surar-

2009-09-18 @ 21:45:45
URL: http://jasas.se
Postat av: Anneli

Ja, jag får nog nästan sno allt Jasas skrivit, rakt av! morr Orkar inte upprepa det bara ;p

2009-09-18 @ 23:42:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0