Det otroligt nödvändiga badrumsskåpet


Vart kan man ställa ett högt, ganska smalt skåp?
Utanför toadörren eller på någon av sidorna om toaletten?


Bredvid toaingången blev toppen!
Till vänster om toan kunde man inte luta sig bak ner man sket,
till höger blev bara inte bra.


Oscar gnäller över att jag bara har tre saker på varje hyllplan.
Men dels har jag inte framme allt för vi inte haft platsen innan,
dels har jag inte så mycket men för mycket för att förvara allt på handfatet.


Och det överfulla handfatet,
med den provisoriska hyllan som är en uppochner-vänd papperskorg,
minns väl alla hur jag tjatar och gnäller om?


Men inte nu längre!
Förutom att lite fick flytta ut i långa hyllan,
fick massor flytta in på denna niceiga... detta niceiga skåp!


Men för att slippa börja med att såga för rören fick den stå där.
Lite småkrångligt men himla mysigt också.
Och bra att lasta av sig dasslyrik,
eller telefon för dom som ser serier på toa.


Glömde ta en före-bild,
men har ju gjort en utmaning en gång.
Även om den var vädigt städad där så har den blivit lättad nu!


Och så här tomt och fint blev det vid handfatet!
Malins kommentar när hon var här:
"Jag förstår vad du menar, man tog i allt när man skulle sätta på vattnet!"
Men no more!


Behöver jag säga att jag är sketa, jättenöjd?

Kommentarer
Postat av: JASAS.se

Nej det behöver du knappast säga för det blev ju tokbra! Vad du är kreativ! :D

2009-09-19 @ 21:29:29
URL: http://jasas.se
Postat av: Anneli

Nice :D

2009-09-20 @ 00:10:27
Postat av: Marina

blev gööörbra ;)

2009-09-20 @ 11:48:34
URL: http://marina-tjejen.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0