Den långa dagen

Jasas: Haha nej jag blev inte arg eller nåt - om det verkade så. Motionscykel är ju grymt för då kan man träna i alla väder och när man vill och se på TV eller nåt om man vill. Så det är tråkig att den inte funkar.

Anneli: När inte ens morgonprogramsprogramledaren har börjat, det är ju värre än att vara uppe före tuppen!

Marina: Ja, jag såg nu när jag kom hem, hehe. Men tack ändå! Tror att jag postade precis innan jag släckte ner och gick så jag hade nog inte hunnit ändå.





Dagen har gått så fort! Eller ja, vissa gånger har det gått ett par timmar emellan klocktittarna, vissa gånger har det gått några minuter. Men i det stora hela har dagen gått fort. Och skyltbytet gick bra förutom lite förvirring men vi fick upp allt så småningom. Och leveransen kom efter Patrik.

Jag försökte få rullning på att jag packade vagnar till dom två andra i butiken som dom skulle tömma. Men så packade jag flera men inget hände så jag gick fram och då var det en del att göra i kassan. Sen försvann dom lite då och då och jag kom inte iväg för att packa mer. Vi var liksom i orytm. Men för att vi hade annat att göra så det är ju positivt. Har var en hel del, framför allt frågor, idag.

Tja, eftersom dagen gått så fort kan jag inte direkt komma på nåt att säga om den för jag minns inte riktigt? JO! Malin var inne idag. Så på torsdag dissar vi Jysk totalt och drar till Ikea. Ska bli kul att komma ut att göra nåt med henne och framför allt att träffas och tjöta för det var på tok för länge sen!

Och så fick jag veta en liten hemlis, hihihihi....! Eller ja, jag väljer att inget säga förrän vi vet hur det blir men jag blev i varje fall skitglad, så var ni det ni också!

Foten har gått bra också (höhö). Och ryggen. Undrar om det var massagen förra veckan som gjorde det. För idag var längsta dagen på läääänge, och dom två senaste veckorna har jag haft rätt ont på kvällen. Men inte idag. Idag är det som ingenting. Så jävla häftigt, får tacka mamma tusen för det!

En annan sak med idag är att jag har varit på lite halvtyket humör. Vi har ju ganska mycket ironi och skämtsam stil på jobbet (vilket är jätte, jätteskönt) men idag har jag nästan varit elak, hah! Liksom på snudden till för tyken och liksom dissat allt och alla. Eller ja, inte kunder då. Mer än Malin, men hon räknas inte. Men det beror nog på tröttheten, för jag är så snäll!

Ne, tack och god natt!

Kommentarer
Postat av: Marina

hehe ja du verkar haft en bra dag, kul :)

Kram o natti natti

2009-09-07 @ 21:25:33
URL: http://marina-tjejen.blogspot.com/
Postat av: JASAS.se

Jobbigt att det blev lite otakt, men det verkar ju ha varit bra ändå!



Åh vad bra att fossingen är bättre :D Glad jag blir! Och bra med ryggen, kan det vara massagen? Isf får du ju fortsätta med det?



Jag vill veta hemligheten! Du fick ju veta en livs hemlighet härom dagen på msn :O

2009-09-07 @ 21:30:55
URL: http://jasas.se
Postat av: Anneli

Vad alla springer omkring med hemligheter då ;)



Härligt att dagen gått bra!

2009-09-08 @ 00:14:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0