Blåst på konf...grejen

Annika: Förlåt, jag måste varit trött och läst för snabbt för Anneli påpeka precis att jag tagit fel på er två :p Det var ju du som kommenterat om trucken, inte hon! Det är en man står bredvid, i alla fall!

Marina: Ja jag funderade på att höra av mig och fråga men förmodligen är det väl inget som kommer gå igenom. Blev lite besviken sist jag pratade med dom och tappade tron på dom lite, faktiskt.

Anneli: Hah, så galet! Var nog som sagt lite för trött och läste för fort.
Nej det är ju just det, och nu helt plötsligt har hon letat i två-tre dagar efter rapporten? Man får ju så mycket tilltro för det företaget och hur dom sköter stället så man kunde satt en apa på chefsposten utan skillnad!





Nu har jag suttit här och pillat och lekt med mitt örhänge ett tag utan att komma på vad jag egentligen ville ha sagt här så jag säger att det var inget.

Kommentarer
Postat av: JASAS.se

Så gulligt ^^ Kan se dig sitta där och pilla på ditt öronhänge, iih.

2009-09-03 @ 10:16:09
URL: http://jasas.se
Postat av: Anneli

Haha, du fick sagt lite iaf :) "Lätt" underhållning kallas det ;)

2009-09-03 @ 12:12:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0