Asch!

Jasas: Ja men det är ju det som är så piss för jag har jobbat som aldrig förr och tyckt att det ska bli så roligt och det har varit roligt oftast men så har liksom bara allt som kunnat, gått emot mig. Lite ledsen i ögat blir man ju då.
Och ja jag gick in tidigare, men hade jag inte gjort det hade vi stått efter öppning och fixat (inte för att jag visste det, trodde det bara var klick, klick, klick och klart).





Nej det är verkligen så att den här veckan har varit hemsk. Även om den varit bra på så många sätt och vis också, flera gånger per dag, så har den varit så sjuk för så konstiga grejer som hänt. Eller hänt och hänt, gått fel snarare. Så nu hoppas jag på en bättre vecka nästa vecka!

Har än så länge två (hel)dagars jobb, plus personalmöte ena morgonen. Jag som gått här och tänkt att jag jobbat så mycket och så, över 40 timmar. Så pratade jag med Carina igår som ville vara ledig så jag skulle jobba för henne. För hon hade jobbat över 70 timmar denna veckan. Jag ligger lite i lä.

Men nu ska jag snart hämta mina färdigkokta ägg, sätta på kaffe, sätta på tevattnet till Oscar igen och börja förbereda för frukost. För idag åker jag inte förrän efter 11 eftersom vi öppnar först klockan 12 - yeehaaw! Och sen är det bad, och jag bara fasar för vad som ska hända där!

Kommentarer
Postat av: JASAS.se

Vad konstigt det är att läsa att du sätter igång kaffe och sådär, inte van vid det.. Ser dig nog som en icke-dricka-kaffe-människa :D



Jo men jag tycker det verkade som att du fick "skit" för att du kom dit tidigare..? Eller så var det (förhoppningsvis iaf) jag som missuppfattade det du skrev :D

2009-09-13 @ 17:11:55
URL: http://jasas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0