Var går gränsen?

Räknas det som kidnappning när man själv lämnade dit barnet och sa "Ha honom tills ni tröttnar"? Jag bara undrar liksom, för jag börjar bli lite orolig och sakning?

Oscar hade hört Anton säga nåt om klockan sju när han pratade med kompisen i telefon, för jag kände att eftersom klockan var närmare 16.30 när han kom dit var 18 lite tidigt att gå hem, men 19 hade la passat bra. Men som jag sa till Oscar så behövde ju inte det vara nåt som kompisen pratat med sina föräldrar om, kanske bara nåt han själv slängde ur sig för att det lät bra.

Förmodligen, skulle jag tro. För klockan är 19.36 och ännu har jag inte hört att dom är på väg hem eller nåt annat. Och aldrig har här varit så tomt förr. Så tyst. Så inte roligt.

Kommentarer
Postat av: Hanna @ jasas.se

Okej då.. kanske ska lägga till "Ha Mio tills ni / han tröttnar, men han ska helst vara hemma till 19?" :P

2009-10-24 @ 20:43:04
URL: http://jasas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0