Så huslig man kan vara

Chathrine: Det går ju alltid att frysa in det extra, gör vi alltid om vi inte har till matlådor direkt.





Oscar blev lite chockad när han kom hem. Två timmar tidigare dessutom. Dels hade jag ju gjort dom fantastisk goda frallorna på pizzadeg och så hade jag gjort hans omelett med champinjonstuvning. Jag äter ju inte svamp men så hade vi köpt massa ägg för att han skulle göra det och ugnspannkaka så jag tyckte det var bäst att göra det innan äggen blev dåliga. Så han kom hem till färdig mat och blev både glad och överraskad.

Frågan är bara vad jag ska hitta på nu. Har ingen lust alls med den där hallen. Lutar åt Sims men då flyger timmarna iväg och så blir det inget mer. Ja vi får la se. Är väl egentligen inte så farligt att sitta där några timmar när man egentligen inte har nåt annat viktigt att göra? Och har gjort annat bra under dagen? Ja, det tycker jag.

Kommentarer
Postat av: Anneli

Sims låter bra! Jag ska nog dyka in där utan att ha gjort något särskilt mycket nyttigare tidigare idag ;)

2009-10-06 @ 13:57:10
Postat av: JASAS.se

Klart man fryser in det som blir över - om man inte äter det dagen efter! :)



Åh vad rart av dig, kan bara tänka mig om hur glad Oscar vart! :D

2009-10-07 @ 22:29:33
URL: http://jasas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0