Putts väck

Anneli: Hehe okej, vad bra! För det är ju precis så det är också!





Jag försöker och försöker men blogg.se är så segt så det tar så lång tid att komma in på sidan, att logga in och att kolla kommentarer och sånt. Suck, man tappar ju lusten totalt.

Skulle egentligen inte säga nåt ens, hah! Maten blev helt okej. Påminde mycket om grekiska pytten och jag ska nog allt göra det igen men på mitt egna lilla vis.

Nu är det Grannfejden, sen blir det Roast på Berns. Helt galet vad jag tittar på TV när jag är hemma, hah! Ibland startar jag inte ens TV:n och idag har den gått varm.

Jajaja, så kan det vara. Lika bra att säga god natt för jag hade ju ändå inget att säga. Har glömt allt som varit nu medans jag koncentrerat mig på att logga in. Så god natt, tack för idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0