Mycket lägre än Glocalnet

Catharina berättade igår att hon på morgonen hade berättat för sin sambo Kristian att hon skulle till jobbet för att kolla om Christian hade nån stake. Han hade kommenterat nåt och hon hade sagt till det dumma fan'et att det var en byrå hon snackade om. I humorns banor då, så klart.

Idag stod jag och Dessi och monterade en bokhylla och Catharina säger till oss att visa våra "hålfärdigheter" när vi ska försöka få en skiva med hål, att passa in i andra skivor med plugg.

"Inte förrän vi får se på Christians stake" svarade jag och sen skrattade Catharina i en mindre evighet. Var det fredag? Var vi trötta? Var humorn låg? Svar ja.

Kommentarer
Postat av: JASAS.se

Jag fattade inte riktigt - men jag skyller på att jag är trött!

2009-10-09 @ 21:44:33
URL: http://jasas.se
Postat av: Anneli

Haha, ja, det är inte lätt att vara lägre än glocalnet, men jag tror ni lyckats? ;)

2009-10-09 @ 21:55:35
Postat av: JASAS.se

HAH, idag förstod jag ju den! :D Då kan jag ju skylla på att jag faktiskt var trött igår, på riktigt ;P

2009-10-10 @ 19:38:50
URL: http://jasas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0