Mutter butter

Anneli: Det inte är inte lätt när det är svårt? ;)





Jag förstår mig verkligen inte på varför ungarna måste använda vårat trapphus som lekstuga? Nu har dom sluat springa upp och ner i trappan och fram och tillbaka längs loftgången, och slutat helt trodde jag, men nu står dom istället och smäller i dörren där nere. Tror nån sa till dom när dom sprang runt. Har dom inget bättre för sig än att springa här? Vad är det som är så roligt med det?

Dessutom har jag ont i min armbåge. Och jag vet att det är armbåge för vi pratade om det länge och flera gånger igår, vad som är amrbåge och vad som är axel och så vidare. Det liksom isar i den och gör ännu mer ont när jag rör på den i fel lägen. Får simma bort det?

Kommentarer
Postat av: JASAS.se

UNGAR!!!! >.<



Men vilket dumt ställe, man böjer ju tokmycket på den :( Bra tänkt att simma bort det, dock :D

2009-10-04 @ 18:17:27
URL: http://jasas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0