Lite planer

Ibland känns det som om vi går på dagis, så låg nivå.

Ska kila in i köket och laga lite mat åt mig och lillebror, Oscar har ungspannkaka som ska ätas. Blir resterna från igår (bra idé, för övrigt) men det blir nog lite köttfärs i också, för att fylla ut. Och så ägg så klart. Mums på stekt äg, muuums!

Sen får vi se vad dagen har att erbjuda. Jag är sugen på att gå ut, får se hur det blir med det. Bad att han skulle ha med sig utekläder och det hade han tydligen men jag såg inga? Får titta sen vad som kom med. Funderar om vi ska gå bort där vi bodde förut för att leka. Lite småtrött på våra lekplatser här, it's all the same. Får kolla vad killarna känner för sen.

Kommentarer
Postat av: Eleonore

Mums med ugnspannkaka, det ska jag äta i veckan :D

2009-10-24 @ 15:42:27
URL: http://fikamed.blogg.se/
Postat av: Hanna @ jasas.se

Åh herregud vilken jävla kväll :O (kunde inte kommentera inlägget under). Men fy fan vilken kväll, och vilken chaffis. och väktaren verkade ju inte riktigt.. med? O.o

2009-10-24 @ 20:40:30
URL: http://jasas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0