Lite mer hyllning

Jag slutar aldrig att förvånad när jag är runt och snurrar på Facebook. Dels över hur vissa som man aldrig väntade sig där har hittat dit. Eller hur de som aldrig pratade med nån utom det närmaste, är vän med i princip alla från den gamla goda tiden. Eller hur en person kan ha tre gemensamma vänner till mig i åldrarna 20, 30 och 40. Eller bara allmänt gemensamma vänner där jag trillar av stolen och Oscar bara kommenterar "Vi bor i ett litet samhälle...". Fast ibland är det ännu lite mer knepigt, men jag blir så full i fniss.

Jag säger då det, Facebook är ett häftigt påfynd. Så mycket man kan göra, så många man kan hitta. Finns ju sina nackdelar som allt annat men man får se till det roliga. Har man gett sig in i leken får man leken tåla. Haha nej men nu får det väl räcka med hyllningsinlägg till Facebook men jag tycker trots allt att det är en bra... grej? site? idé? Ah, what ever it is så är den/det pra, mycket pra.

Kommentarer
Postat av: Hanna @ jasas.se

Jag kommer ju i mina facebook perioder, men nu håller nog min period i sig till min vanliga runda här på internet :D



Tycker det är jättekul för man har fått kontakt med gammalt folk. T.om mitt ex skriver ju ibland :O Herregud liksom!

2009-10-24 @ 20:33:28
URL: http://jasas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0