Listäää

HAR DU..?
Folköl i kylen : Nepp, har vi inte om nån annan inte ställt där.
Något husdjur : Ja, fyra troll.
Någon favoriträtt : Brukade alltid svara KÖTT förr, men kyckling(filé) börjar ta sig upp också!
Någon flick/pojkvän : Ja, det var han ju i början.
Puder på dig : Det som sitter kvar, hahah!
Några framtidsplaner : Svensson FTW.
Någon sjukdom : Lite koko är väl alla då och då.
Gymkort : Nej, det kostade bara pengar, haha.
Några kärleksproblem : Vi kör med raka puckar!
En homosexuell kompis : Före detta vän (tyvärr) kan man säga?
Duschat idag : Hmm, yeah, det gjorde vi ju!
Någon kompis som snarkar : Kompis vet jag inte, men sambo så JA!
Någon vän som spelar i ett band : Vän och vän, folk jag känner.  
Några mvg:n : Två från högstadiet, eftersom gymnasiet inte är klart.
Någon som förstår dig : Haha beror på dag.
Tuff kompis som kan försvara dig : Jag är tuff!
Något beroende : Kärlek/nära och kära. Jobbet - tydligen.
Fikat idag : Nej, druckit kaffe bara.
Nagellack : Nepp, bara skit under naglarna.
Någon vän som bor i ett annat land : Ähum, nej?

VEM..?
Avskyr du : Avsky är så konstigt, ingen.
Hånar du : Dumma kunder (NÄR DOM GÅTT, NÄR INGEN ANNAN KUND ÄR I NÄRHETEN!)
Delar du mest minnen med : Åh, alla di mesta människor.
Längtar du mest efter : Dom som var förr, som inte är längre.
Stör du dig på : Griniga och otrevliga människor.
Gosar du med : Min lille Orre-Borre, always!
Lagar mat : Oscar har övertaget, ganska starkt också.
Diskar : Mjaaa, det är nog rätt lika mellan oss!
Tror att den är någon : Änte vät ja?

VILKEN..?
Tidning läser du : Ingen alls.
Buss åker du oftast : Lilan.
Frisyr har du : En tråkig en.
Dag fyller du år : Vet inte vilken dag det blir, är född en tisdag.
Årstid föredrar du : Vår och sommar mest, men höst och vinter funkar oschkå.
Stad är du uppväxt i : För att säga en stad får det bli Göteborg.

VAD..?
Gör du nu : Svarar på frågorna, pratar på MSN och säger att det piper. Hör att det piper, också.
Gör dig till en bra människa : Att jag är så positiv och stöttande.
Gör dig till en dålig människa : Att jag är så långsynt ibland.
Vill du arbeta med : Vet inte än?
Är roligast just nu : Hård humor, retsam humor.
Har du på dig nu : Jeans och en röd t-shirt.
Har du för smink idag : Mineralpuderfoundation och mascara.
Äger du för skor : Sådana som passar mina fossingar.
Har du för storlek i skor : 40-43? Eller ja, beror ju på.
Läser du för bok : Har nog flera igång lite överallt.
Ska du göra nu : Kolla Facebook, släcka skrämen och mysa i soffan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0