Jenni direkt, kan jag stå till tjänst med något?

Anneli: Haha nej, där har dom ju Kungälvs-Posten! Och jag tycker man får lov att spela utan att ha varit så värst duktig, du har säkert varit det en annan dag utan att spela!





Mm så gott vi sovit. Oscar ville se på Heroes så jag slocknade. Sa jag att jag tycker den serien är så tråkig under första halvan av säsongen? Minns inte vad klockan var när jag/vi somnade men jag vaknade och såg att klockan redan var 15! Sen var det 15.45 och när jag sa det till Oscar sa han att han tänkt ställa klockan på 16. Jag somnade nog först, men vid 15 sov han så det var lite väl länge, kan jag tycka.

Sen ringde Carina och då vaknade jag ordentligt. Hon frågade vad jag gjorde så jag fick ju erkänn att jag låg och höll på att vakna. Ljuger man och säger att man tittar på TV så tror den andre alltid att den väckt en och så var inte fallet här, tror jag vaknade precis innan och i vilket fall så skulle jag ju vakna då så det gjorde ju inget att hon ringde. Så brukar det ju vara OM nån nån gång ringer och väcker mig.

Hon frågade om jag inte ville komma och jobba med henne och jag halvskrek JA! Heldag frågade hon och jag skrek JA igen, jag går ju bara här och bakar hela dagarna så det är klart att jag vill komma och jobba! Ja, ja, jaaaa! Så imorgon ska vi leka. Med alla praktikanter också då. Men det går ju det också. Pernilla var sjuk, fast det visste jag ju tack vare Facebook, så då får jag gå in. Då kan hon ha hur många praktikanter hon vill men det måste ändå vara minst två ordinarie på schemat. Så imorgon ska jag jobbaaaaaaa....!!

Kommentarer
Postat av: JASAS.se

MEN, det var ju idag som du jobbat då ju! Vad kul, hoppas det gick bra :D

2009-10-07 @ 22:30:55
URL: http://jasas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0