Jag sa inget

Jasas: Ne men, tack! På dig också sötöra!
Hehe ne jag kände igen att jag skulle ha läst att du tittat på det, men blev ändå lite "chockad".





Ja alltså jag vet inte vad jag ska säga längre. Har inte så mycket att dela med mig av, förmodligen för att det inte händer så mycket. Sova, titta GG, äta, titta GG, skita/jobba, titta GG, sova. Jag har till och med kommit på den underbara idén att jag kan titta GG medans jag skiter. Oscar har ju serier på sin telefon som han tittar istället för att ha med tidningen, jag plockar bara med mig min telefon.

Imorgon pratades det om att vi skulle städa och det har jag lite halvlust för idag. Vi är ändå hemma båda två och att få ett rent hem skadar ju aldrig. Är sugen på en ordentlig storstädning när vi tar upp julsakerna men städa kan man ju alltid göra. Ska se färdigt kvarten av Gossip Girl och läsa dom sista (och bästa) bloggarna och sen är det sängen som gäller för mig. Tack för idag, god natt!

Kommentarer
Postat av: Anneli

Man kan leva på serier alltså? ;)

2009-10-27 @ 07:54:04
Postat av: Hanna (at) jasas.se

Nu blev jag förvirrad här och tänkte "Tittar hon på Gilmore Girls nu med?" :D

2009-10-27 @ 22:09:49
URL: http://jasas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0