JA JUST DET!

Jag har ju faktiskt lite namnsdag idag! Jag har ju aldrig namnsdag i Sverige på riktigt eftersom jag stavar med bara i och jag vet i ärlighetens namn in om det är Jennie eller Jenny som har namnsdag idag, men jag kör på den litegrann ändå. Mest för att jag inte vet längre vilken dag jag har namnsdag i Finland längre eftersom dom ändrar hela tiden. Men nån gång under sommaren, brukar det vara.


Sååå, ett stort grattis till lilla mig och alla andra Jenni, Jennie, Jenny idag! Och Jennifer?

Kommentarer
Postat av: Anneli

Grattis, grattis!



Och TACK för påminnelsen. Jag uppmärksammade ju detta redan i förra veckan, men det försvann på vägen. Så nu fick jag iväg ett SMS till syster Jenny :)

2009-10-06 @ 13:56:07
Postat av: Marina

grattis

2009-10-06 @ 22:00:04
URL: http://marina-tjejen.blogspot.com/
Postat av: JASAS.se

Grattis i efterskott, tänkte på dig då jag såg namnet i agendan men glömde skicka iväg en hälsning. Filåt!

2009-10-07 @ 22:28:34
URL: http://jasas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0