Fram och tillbaka

Vilken mysmorgon! ...och förmiddag får man väl lov att säga? Så ingen tror att jag nyss vaknat för jag har ju trots allt varit uppe sen klockan 8 när Oscar gick till skolan. Han kört disk vs. Gossip Girl. Titta ett avsnitt, diska en disk och lägga en blöt. Titta ett till avsnitt, diska en till disk och lägga en till i blöt. And so on.

Kokade potatis så det ska bli stekt potatis, stekt falukorv och stekt lök till lunch. Så nyttig man kan bli med allt stekt. Ja, ironi. Och Oscar har kommit hem, hiho! Så nu ska jag titta säsongsavslutningen på första säsongen Gossip Girl och sen blir det mat. Och mera Gossip Girl. Hade jag fått en krona för varje gång jag skrev Gossip Girl skulle jag ha många kronor nu. Bah, fick lust att spela Sims mitt i allt.

Kommentarer
Postat av: Anneli

Sims, har folk tid med sånt? ;)

2009-10-23 @ 14:09:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0