Facebook är lag

Facebook, detta Facebook. Det senaste är att man kan göra olika "test" för att se hur många procent man är lycklig, sugen på sex just nu, hur full man kommer bli eller hur stor chansen är att man kommer få ligga till helgen, eller hur ond eller god och allt möjligt. Alla gör dom och vissa gör dom varje dag. Självklart följer man dom slaviskt. Får man 4% lycklig en dag är det ju inte meningen att man ska gå upp ur sängen och får man att man är mer ond än god snor man en unges godispåse på väg till bussen. Så är det bara.

Så idag gjorde både jag och Oscar hur sugen man är på sex just nu. Oscar fick 4% vilket vi var rätt eniga om att det säkert inte stämmer, men ändå. Man får ju inte svara på en enda fråga, resultaten bara slumpas ut så det är ju sådär kul. I alla fall så fick jag 87% så nu sa vi att jag får ju ta och spana på Facebook efter nån som är lika sugen som jag är efter att Oscar kommenterade mitt resultat med "Synd att jag inte var lika sugen".

Kommentarer
Postat av: Anneli

Haha! :D

2009-10-13 @ 23:28:22
Postat av: Hanna @ jasas.se

HAHA, det var roligt :D

2009-10-14 @ 20:52:38
URL: http://jasas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0