En vanlig morgon

Kan man säga god morgon vid den här tiden? God förmiddag säger man kanske? Hej, funkar väl det också? Tjabba!

Jag tycker verkligen om att ha en lugn morgon och äta i lugn och ro och bara ha det bra. Även om dagen inte började så bra med Oscar som väckte mig när klockan ringde med att han inte skulle gå. Men jag säger inget om det, så har jag inget sagt. Jag vaknade ändå med Vakna! med the Voice efter att ha blundat en stund till och gick sen upp och åt med Paul, Jakob och Josefin. Mina smarriga frallor sitter som ett smäck på morgonen.

Sen såg jag faktiskt på Mammas pojkar, missade det förra veckan så jag spelade in reprisen i helgen och ja, vad ska man säga? Inget att hänga i granen direkt men man kanske kan få sig några skratt, om man kommer ihåg att se det när det går. Inte så att jag kommer sitta bänkad varje vecka, det orkar jag inte.

Så nu ska jag se lite Våra bästa år innan vi ska gå och handla. Vi gick ju upp till mamma igår så vi varken handlade eller lagade middag. Ser lika fint ut ute idag som igår, men det var ju inte alls lika mysigt när man väl kom ut så vi får väl se om jag låter mig luras idag igen. Fanns tydligen nåt nytt Wii spel vi skulle testa. Det senaste körde vi Mario & Sonic winter olympics som var rätt kul, vi har kört dom vanliga olympics innan. Får se sen vad detta är.

Kommentarer
Postat av: JASAS.se

Nej jag tyckte inte det programmet var något vidare..



Åh, nu fick jag jättelust att spela Mario på super Nintendo!!!!

2009-10-13 @ 11:10:47
URL: http://jasas.se
Postat av: Anneli

Uscha, jag gillar inte såna program, så jag har inte tittat.

Här är det grått och trist nu - var soligt och fint för bara nån timma sen, men :p

2009-10-13 @ 12:20:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0