En lättnad och en nyhet

Anneli: Haha ja man tycker ju att folk kunde fundera på vettigare saker! Och trots att Olle försökte försäkra henne om att det var absolut ingen fara, alla (män) är lite snea, då började hon tjoa om att operera sig. Haha jag hade velat vara med och se läkarens min när hon rusar in och förklarar sitt ärende!





Pust, frust och tjut. Sommarens besvikelser rätas ut nu. Och jag som räknat med tidernas svåraste och mörkaste höst. Nu kan man andas igen. Dom lönerna jag saknade i sommar, som jag räknat med efter förra sommaren, trillar in nu och livet känns inte alls jättehopplöst.

Bara för det ska jag hoppa in i duschen och tvätta av mig pannkakasflottet och annat. Sen belöna min hungriga mage med lunch i form av rester från igår, lasangette. Och så åter till Gossip Girl. Flera gånger nu när jag zappat runt på TV:n har jag hittat nåt och undrat vad det var för spännande. Gossip Girl. Så jag antong att det var ödet. Men nåt Project Runway såg jag inte. Tänkte inte ens tanken mitt i Gossip Girl.

Kommentarer
Postat av: Hanna @ jasas.se

Har du stekt pannisar men inte ätit dom? :O



Fan vad gott att livet känns bra.. <3

2009-10-21 @ 15:34:55
URL: http://jasas.se
Postat av: Anneli

Kram!

2009-10-21 @ 16:09:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0