En bokstavsutmaning

Hanna utmanade mig och jag säger som hon, att även fast jag gjort den förr så antar jag utmaningen igen bara för att det är kul!


Regler: Det här är svårare än du tror! Kopiera detta till din blogg, utmana 5 personer och berätta det för dem plus den du fått det av. Varje svar måste börja med första bokstaven i ditt namn! Alla svar måste vara riktiga, hitta inte på något ord. Om personen som utmanade dig har ett namn som börjar på samma bokstav som ditt så får du inte ge samma svar som han/hon gjort. Du får inte heller skriva samma svar två gånger eller skriva ditt eget namn som svar (förutom på fråga 1).

01. Vad heter du: Jenni.
02. Ett ord på fyra bokstäver: Jobb.
03. Flicknamn: Jonna.
04. Pojknamn: Jesper.
05. Yrke: Jonglör.
06. Färg: Jasmin.
07. Klädesplagg: Jeans.
08. Mat: Jansons frestelser.
09. Sak i badrummet: Jordantandborste.
10. Plats/stad: Jönköping.
11. En orsak att vara sen: Jaktolycka.
12. Något man skriker: JAAAA!
13. Film: Just My Luck.
14. Något man dricker: Jäger.
15. Band: Judas Priest
16. Djur: Jordekorre.
17. Gatunamn: Jägaregatan.
18. Bil: Jaguar.
19. Sång: Jesus is My Friend.

Och jag utamanar den som vill göra denna, dels för att jag redan utamanat med denna och dels för att jag är så långt efter så alla har säkert redan blivit utmanade, haha!


Och WEIHO för att jag klarade hela listan, själv!


Kommentarer
Postat av: Hanna @ jasas.se

Vad duktig du var :)

2009-10-20 @ 21:24:47
URL: http://jasas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0