Diverse på lista

SAKER PÅ TEVE SOM FÅR MIG ATT …

Kräkas: Fettsugningar/insättning av brösttransplantat.
Gråta: Allt möjligt sorgligt (eller väldigt roligt).
Skratta: The Big Bang Theory och Scrubs.
Bli glad: One Tree Hill.
Bli uppgiven: Första halvan av Heroes säsongerna.
Byta kanal: Gudtjaffs, nyheter och svartvitt.
Inte zappa: Man hinner/kan alltid zappa!!
Gilla motorprogram: OCC och typ... Extrema bilar(?).

SENASTE …

Äckliga lukt du känt: Tallbarr i luktagott spray till toan.
Goda lukt du känt: Måste vart maten igår.
Gången jag kände mig lycklig: All the time?
Gången jag grät: Det måste varit riktigt längesen.
Inköpet: Shoppingen på Ica igår.
Spanet: Oscar innan han gick.
Biofilmen: Upp i lördags.
Palmen jag låg under: Har aldrig sett en sån live.
Person jag velat ge en käftsmäll: Vet faktiskt inte, en kund kanske, hehe.

PEST ELLER KOLERA …

Gå naken över Sergels torg/sjunga karaoke live i teve: Karaoken, får ju bjuda på mig lite.
Aldrig mer få äta på restaurang/aldrig mer få äta chips: Chips hade väl varit bra, hehe.
I en veckas tid vara inlåst i en skrubb med Linda Rosing el Helge Fossmo: Om jag tror rätt om Helge så väljer jag Linda.
Maratonlyssna i 24 timmar på Carola som talar i tungor/Ernst Kirchsteiger som drar sina bästa citat: Ernst, utan tvekan. Carola pallar jag inte.
Göra en tarmröntgen eller ha hemmorojder i ett år: Tarmröntgen tror jag allt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0