Det kanske är kylan?

Anneli: Hahaha! Klockren kommentar till klockrent inlägg, det gjorde nog fanmig dag, haha!

Chathrine: Ja, jo jag vet egentligen men nu bråkar vi om "störningen" först, så får vi ta kylan sen.





Ah, jag jublade lite här när jag ser att det är 20.9 grader här inne och sa att går man upp lite tidigare kanske det drar sig ner mot 19 då. Oscar, tråkmånsen, tyckte att det är ju så klart olika grader på morgonen och dagen så det gills inte. Men för bövelen, man måste väl kunna vara här vid 7-8 när man går upp för att göra sig klar för dagen eller? Man är ju inte mindre frösen för att det är morgon. Så det köper jag inte.

Sen ska det bli spännande på tisdag att se vad det är för grader när... ojdå, nej det var inget. Tänkte sagt på tisdag när Oscar kommer hem och lägenheten stått tom flera timmar, utan datorer, tv:s, lampor och sånt som ändå ger en del värme. Men då måste jag ju inte varit hemma, och det är jag nog. Så den tanken fick bara gå och lägga sig. Men det var bra tänkt i alla fall, får jag säga och klappa mig på axeln.

Fast nej, inte det heller. Jag har så ont i min arm. Har haft det sen igår, det bara kom sådär. Vet in om det var för att jag satt vid stora datorn och kanske sitter fel där. När vi var nere på Ica märkte jag att jag inte kunde lyfta min arm utan att det gjorde skit ont. Blev lite bättre efter jag duschade varmt men sen kom det tillbaka. Baklänges kan jag lyfta armen rakt ut och rakt upp men inte framifrån. Tokigt, tokigt.

Kommentarer
Postat av: Anneli

Har ni temp.skillnader mellan rummen också? Är alla element igång, på rätt nivå? Sånt som vi inte kan kolla här, för det finns ingen gradering på elementen :p Haha. Alltid ett exprimenterande. Ska jag vrida åt det håller den här gången, eller var det så jag vred sist och det inte gav någon effekt? :p

2009-10-30 @ 14:34:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0