Det här med Top Model

Jag satt precis och kollade på Kanadas nästa topmodell. Oscar gav mig en konstig blick som tydligen inte berodde på programmet bara. Men saken är att jag tycker egetnligen om "såna" program. Första gången Project Runway gick satt jag spikad men sen började den gå antingen på eftermiddagen eller mitt i natten och då missade jag det. Och när trean har haft Top Model-maraton har jag suttit klistrad.

Och jag som är så totalt ointresserad av mode egentligen. Men det är nåt visst med dom där programen. Inte så att jag skulle orka sitter spikad en timme varje vecka men om jag råkar snubbla förbi det på TV:n så blir jag glad och stannar där. Som med det mesta, men ändå.

Kommentarer
Postat av: Anneli

Project Runway är bra :) Och oftast övertygar det mig bara om att jag kan skita i vad mode är ;P

2009-10-19 @ 18:28:57
Postat av: Anneli

Föresten, listpolisen ;) jag har ändrat i listan nu så det bör inte finnas samma två gånger ;)

2009-10-20 @ 09:50:52
Postat av: Marina

hej gick att kommentera på ditt senaste inlägg..

Hoppas du får en fin tisdag kram

2009-10-20 @ 10:38:27
URL: http://marina-tjejen.blogspot.com/
Postat av: Hanna @ jasas.se

Men det är nog bara för att det är tävling i grunden? Så man blir liksom insatt, även om det handlar om smink, mode etc som man kanske inte bryr sig om, på samma sätt, annars?

2009-10-20 @ 21:29:09
URL: http://jasas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0