Behövs tas i örat

Jasas: Det med mousse måste jag testa, tack för tipset!!
Det finns ju såna ljud för djur också, och när dom spelade det i Vakna! så reagerade hunden som är med där. Så helt ute är du ju inte, hehe.
Vad tokigt med statistikmätaren! Det har jag inte sett innan men nu såg jag det också. Skumt.





Så trött jag blev nu. Sitter och kollar på Efterlyst för jag hörde Hasse Aro i morse på Vakna! att dom skulle prata om en man med typ minnesförlust (antar jag?) som inte vet varför han är här i Sverige, eller hur han kom hit. Orkade inte läsa det själv, men Aftonbladet har skrivit om det HÄR.


Är sur på Oscars klass också. Dom håller på och dummar sig och jag ångrar mig att jag inte började där. Lyssnar inte alls på hans åsikter utan väljer hellre att ignorera honom eller nästan kalla honom idiot. Även om dom idag hade hållt med honom om dom valt att lyssna på honom istället för att missuppfatta.

Dom håller på med invandring i skolan och hade kommit in på raser. Han börjar med att säga att en ras är ju inte sämre än den andra, men han tror att det finns olika raser eftersom vi lever på olika ställen på jorden vilket gör att våra kroppar får olika förutsättningar. Vissa från en del av jorden är bättre än några från en annan del, för att det blir så naturligt för vi har olika förutsättningar beroende på var vi lever och hur vi levt. Och det gör att vi är olika raser (i brist på bättre ord) och då skriker dom rasist åt honom?

Så jävla korkat för han är ju så tvärt emot man kan bli, men realist. Och jag hade aldrig varit tillsammans med honom om han varit rasit. Jag har redan varit med om en som bett alla mina och då våra vänner dra hem och vilken svikare jag var som älskade mitt land (men att det inte var samma som hennes) så nej tack.

Blir så trött och ledsen. Omogna idioter.

Kommentarer
Postat av: Hanna @ jasas.se

Vad fan är det för några jävla idioter?! Först så läser jag om någon mindre bra människa inne hos Anneli också nu det här?



Nu blev jag förbannad! Dumma Oscars klass. Man måste väl få säga vad man tänker och tycker!!!!

2009-10-15 @ 10:45:12
URL: http://jasas.se
Postat av: Anneli

Ja, det finns folk till allt :p Om de nu var osäkra på hur han menade kunde de väl ifrågasatt istället då... Blir så löjligt ibland, bara för att man vägrar att lyssna. Jag har också fått skit från idioter fast det visat sig att man tycker samma :p

2009-10-15 @ 11:17:32
Postat av: Marina

hur svårt är det att fråga vad han menar om de nu inte förstår...? taskigt att kalla honom rasist

2009-10-15 @ 14:42:00
URL: http://marina-tjejen.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0