10 SMS - åt andra hållet

1) Gå in på Inkorgen och tryck uppåt två gånger.
Vad står det i det sms:et?
Dålig stil av henne...ja lite mjölk o kanske nått fredags gott?

2) Tryck därefter uppåt 13 gånger.
Vem har skickat det sms:et?

.-..-. hjärta

3)Vad står det i sms:et under?
Vi äta potatis imorgon

4) Vem skickade det sms:et?
.-..-. hjärta

5) Vad anser du om personen som skrivit sms nr 4 till dig?
Hon är nog banne mig den bästa chef man kan ha!

6) Vad står det i ditt 34:e sms?
Men kan messa lite på bussen

7) Vem är ditt 36:e sms ifrån?
.-..-. hjärta

8) Nu när du ändå är där mitt i allt.. tryck neråt 5 gånger. Vad står det?
Måste hållas koll på...plus att jag inte är världens förtjust i de...den måste ju skalas med

9) Vad står det i det 15:e mottagna sms:et?
Jao...men vi får köpa vetemjöl så jag kan göra klar pannkakan

10) Och i det 3:e?
Dålig stil av henne...ja lite mjölk o kanske nått fredags gott?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0