Tjejsnack #32

Favorit
…just nu, och av vilken anledning…

1. Färg?
Blått och grönt.
Tycker det är rätt "harmoniska" färger, jag bara gillar.
2. Hobby/sysselsättning?
Jobba.
För att jag tycker om att träffa människor och göra saker.
3. Artist?
Senast jag lyssnade mycket på nån, med nytt, var Eminem.
Favorit är det la inte, men det var det jag kom på.
4. Blogg/hemsida -adress?
Facebook.
Jag är inne i en riktig Facebook-period!
5. TV-program?
Gossip Girl och One Tree Hill.
Mysiga och braiga, jag bara gillar.


Kommentarer
Postat av: chathrine

Harmisk = harmonisk ? :P

2009-11-16 @ 13:10:07
URL: http://snovit.wordpress.com
Postat av: Anneli

Blått och grönt funkar alltid! ;)

2009-11-16 @ 22:24:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0