Tjejsnack #31

Brottslighet

1. Din åsikt om att göra en dokussåpa som handlar om kriminella ungdomar som får prova på hur det är att vara inlåsta? Serien hette Inlåst, och man behöver inte ha sett serien för att ha en åsikt.
Ingen aning, har inte sett eller hört nåt om det.
2. Tycker du att det borde finnas övervakningskameror i skolan?
Där det behövs, kanske? Har inte varit med i detta heller så jag vet inte?
3. Din åsikt om att drogtesta 13-åringar?
DO IT! Om dom nu använder är det väl anledning nog att göra det, istället för att säga att man inte kan göra det för att dom är små/"bara" 13 år. Det är ju då dom behöver hjälp!
4. Vad är det mest brottsliga du har gjort?
Jag har väl kört lite för fort (och saktat in när jag upptäckt det) och nån gång kört utan lämp.
5. Hur resonerar du om dödsstraff?
Jag vet inte, tveksam.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0