Tack och god natt!

Jag jobbar. Och jobbar. Jag hann tvätta sovrumsfönstrena och måste göra om lite. Tvättade och strök gardinerna dit. Sen vart det iväg och handla och hämta Anton och under tiden ringde dom och frågade om jag kunde jobba igår. Så det gjorde jag. Heldag. I morse ringde Jessica och sa att hon hade febrigt barn, kan jag jobba? Klart jag kan. Heldag. Vi pratade ikväll. Heldag. Imorgon. Fredagen blir 9.45-19.15, 15-19.15 eller ledig, beror på Jessica och hennes barn. Sen är jag ledig på fredag lördag, då Lena fyller år men det får hon göra för nu hinner jag inte sånt, haha! Och på söndag jobbar jag 11-15 och sen är det bad. Så på fredag och/eller lördag ska julen komma upp. Kul att jag nästan visste att det skulle bli så, hade ju tänkt börja tidigare men det blev av. Visste bara att jag aldrig, aldrig skulle hinna ha det klart på söndagen. Nu är jag glad om det är upp till jul, hah! Men, jag klagar inte. Jag är trött som ett as och har ont i fötterna och har knappt sett Oscar och vissa kunder är dumma i huvudet, men fy vad jag tycker om mitt jobb! Och mina kolegor! Så jag klagar inte det minsta. Lön är ju inte fyskam det heller. Men nu är det tack och god natt, ögonen klippar och kroppen vill inte mer. Ska se om Oscar kan slita sig från lillebror och dataspelet. Förlåt för inga stycken, men jag orkade inte? Tack och god natt!

Kommentarer
Postat av: Anneli

Fullt ös, medvetslös? ;) Skönt att ha att göra ändå, och lön är inte helt fel nej :)

2009-11-26 @ 13:49:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0