Smurf på presenten

Haha ja, det var lite roligt i lördags när vi var hos pappa för Lena fyllde år. Jag hade köpt ett par goa tofflor och några blockljus och servetter som jag stoppade i tofflorna. Och när hon öppnade paktet skrattade hon bara? Och visade pappa som också började flina. Jaha, tack för den liksom? Ne men då visar det sig att hon fått ett par (andra) tofflor av Mattias (hennes son) också! Haha och det sjuka är att det är andra gången.

Ett år hade pappa tipsat oss båda om att hon behövde nya tofflor och vart det fanns billigt så både jag och Mattias kom med likadana tofflor. "Bra, då kan jag ha ett par på varje våning!" sa hon, så så blir det väl nu också. Men det är klassiker med Lena, ljus och tofflor. Kan inte bli fel.

Kommentarer
Postat av: ♥ Jasas

Hih, det var roligt :D Tänk det året då du och han tänker "äsch, hon / han köper ju ändå" så får hon inga alls. VILKEN besvikelse :P

2009-11-30 @ 21:09:13
URL: http://jasas.se
Postat av: Anneli

Haha, men man tipsar ju inte om samma present till mer än en, för då finns ju risken. Skönt att hon inte är en såndär som måste byta det ena paret till något annat då, utan kan använda båda två :D

2009-12-01 @ 16:16:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0