Sista timmarna

Fy bövelen vad bra det känns! Maten till Oscar står på spisen redo att värma när vi kommer tillbaka. Lägenheten är ren och fin, bara djuren som ska få städat men det tar vi när vi är två. Jag var rädd att jag skulle bli sittande här och inte ha nåt att göra halva kvällen nu när Sims inte är min kompis och det är fredagskväll så det inte är så många som är vid datorn. Räknade med en-två timmar över och nu hoppas jag att jag hinner allt. Om jag inte räknat helt fel, men det kan jag inte tro. Började se One Tree Hill nu, 40 minuter, och har ett Gossip Girl sen, 40 minuter till, and that's it. Och vid 22 ska vi åka så jag ska väl bara borsta håret och klä på mig. Hoppas det blir många skratt till OTH och GG och inte tårar som till Grey's. Och det ska man inte titta på när man äter, bad idea.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0