Så är det

Chathrine: Haha ja, så klart. Ändrade när jag läste din kommentar, tack!





Jag har noll blogglust känner jag. Är lite snurrig i huvudet, antingen håller jag på att bli lite sjuker eller så är det bara mycket annat - också. För mycket runt om kring är det men det kanske inte bara är det, menade jag.

Och så händer det inte så mycket heller, jag loggar in här titt som tätt och läser dom kommentarerna som kommer in. Tänker att jag ska skriva nåt och där tar det stopp. Det kommer inget mer. Fingrarna vill skriva men huvudet har inget att säga. Så då blir det tomt bara.

Så jag skriver väl när jag orkar och känner för det. Då blir det väl milslånga inlägg för det trots allt händer nåt, men det får ni stå ut med, hehe. Så ja, på återseende en annan dag!

Kommentarer
Postat av: Anneli

Det blir ändå inget bra om man inte har lust, man ska inte tvinga fram saker, då tröttnar man ännu mer. Välkommen åter ;)

2009-11-16 @ 22:25:32
Postat av: ♥ Jasas

Åh så domt.. men vi har nog alla varit där, och kommer komma dit. Man är ju "sån" ibland..



"Krya" på dig! Kram!

2009-11-16 @ 22:42:47
URL: http://jasas.se
Postat av: chathrine

Varsågod. Tänkte att det var en märklig dialekt. ;-)

2009-11-17 @ 17:40:18
URL: http://snovit.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0