Mammalistan

Vad heter hon? Mirja.
Hur gammal är hon? 46 har hon fyllt i år.
Vilken hårfärg? Brunt med gråa slingor, hehe.
Vilken ögonfärg? Bruuun.
Är hon stark? På olika sätt och vis.
Vilket är hennes favorit djur? Hund eller katt tror jag.
Brukar hon sjunga? Ohja!
Vad är hennes favorit mat? Hmm vet jag inte, hon gillar det mesta!
Vad är det bästa du någonsin har fått av henne? Livet?
Gillar hon godis? Nja, hon är mer en popcorn- eller chipsmänniska.
Vad lyssnar hon på för musik? Radio, oftast P4 "och sånt".
Hur lång är hon? Några centimeter kortare än mig, mouahaha!
Ringer hon dig ofta? Mjo, messar gör vi nog mer.
Smsar hon dig ofta? Haha okej då, ja det gör vi.
Kan ni umgås som vänner? Japp!
Vad gör hon nu? Hon gör nog nåt med Anders och Anton i närheten.
Vad har hon för klädstil? Hmm ja? Sin stil?
Älskar du henne? Ohja, min mami!


Bara för att hon är min, bäst och var här igår!

Kommentarer
Postat av: chathrine

Tänkte ta den först, men så kom jag på att min lista skulle bli så negativ. haha. Bäst å ge fan i't. :)

2009-11-22 @ 00:13:38
URL: http://snovit.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0