It's a good day

Hah, jag frågade nyss Oscar om när man kunde börja skicka julkort. Det är ju trots allt december imorgon och det skulle vara skönt att för en gångsskull skicka dom lite innan julafton. Men det var okej nu sa han, så jag litar på det.

Men så fick jag för mig att gå in på mailen som jag inte besökt på ganska många dagar och där väntade ett mail från Anneli angånde just det med julkort så då blev jag så glad! Så nu ska jag skutta ner till affärerna och handla! Och sen tvätta dom sista fönstrena, vardagsrummet. Eller fönstret och dörren. WIHO!

Kommentarer
Postat av: Marina

wiho.. send send =)

2009-12-01 @ 09:55:00
URL: http://marina-tjejen.blogspot.com/
Postat av: Anneli

Posten säger ju att de ska postas senast den 16/12 för att de ska hinna fram innan julafton, så det är nog ett bra riktmärke. Där i krokarna iaf :) Är bara jag som är ute i tid med att ha dem liggandes färdiga här och vänta ett tag ;)

2009-12-01 @ 16:17:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0