Ganska nyligen, tre år sen

Haha ja det glömde jag ju skriva igår, som jag fnissade. Mamman till en gammal kompis var inne och handlade igår och när hon var klar artighetspratade vi lite, "hur är det?" "går det bra på jobbet?" "är det bra med mamma och pappa?" "bor ni kvar?" "jasså, trvis ni i det nya?" och sen innan hon skulle gå slängde hon ur sig i förbifarten "Jag hörde att du förlovat dig!" och jag skrattade lite och sa att ja, det var ju ett tag sen. "Ja men grattis i efterskott då!" och så sprang hon ut.

Det roliga är att jag gick i skolan när vi förlovade oss och då umgicks vi så hennes mamma "måste" ju vetat för dom tre år sen när vi förlovade oss. Var ju lite över en vecka sen vi hade treårs dag. Men ja, jag tyckte det var lite roligt där och då i alla fall.

Kommentarer
Postat av: Anneli

Haha :D

2009-11-12 @ 11:04:40
Postat av: ♥ Jasas

Ja 3 år går fort, men ändå? ^^

2009-11-13 @ 19:13:49
URL: http://jasas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0