Aningens svammel

Jaha, var ska man börja? Har inte bloggat på ett par timmar, kan vi säga för det låter bra, och när jag sätter mig här så fanns det liksom inget.

Igår hade vi treårig förlovningsdag så vi hade mysmiddag - till Ullared på Kanal 5, haha! Men det var mysigt, vi firar ju inte förlovningsdagen så direkt. Jag hade tänkt att vi skulle gå på Magnus Betnér på torsdag men då åker Oscar till Köpenhamn. Var ju bara en tillfällighet att det var i närheten av varandra, men det hade varit kul.

Och idag är första skoldagen efter lovet och sen tandläkaren. Vi smakade på nya Marabou vinter igår, dom nya med nötter och bär eller vad det nu var har antingen inte kommit eller var slut för det fanns skyltar igår men ingen choklad. Men den vinter vad god i alla fall, jättegod enligt Oscar men jag tyckte den var lite mastig. Men god att sitta och suga på en liten stund, inget att vräka i sig. Första gången en chokladkaka finns kvar till dagen efter, haha!

Imorgon är det dessutom möte. Distriktschefen kommer så det ska bli spännande, men inte läskigt sa Pernilla. Var ju tvungen att fråga om det var nåt läskigt så jag visste om jag kunde, hah. Är det inte vanliga frukostmöten kan det vara läskigt men jag får väl hålla nån i handen om stora, stygga chefen skräms.

Ja alltså, jag vet inte riktigt vad jag tyckte om Ullared igår. Jag säger som Oscar att det hade varit roligare att få följa med mer bakom, med personal och så, "Handlat där har man ju gjort själv" säger han men det finns ju faktiskt dom som inte har det, och jag vet inte men dom kanske tycker det är roligt att se att folk spenderar över 50.000 kronor på shopping?

Nu där emot, nu ska det bli frukost i stora lass.

Kommentarer
Postat av: Marina

Grattis på förlovningsdagen i efterskott!! KRAM

2009-11-03 @ 09:48:42
URL: http://marina-tjejen.blogspot.com/
Postat av: Anneli

Ja, grattis! Det är klart man ska fira ;)



Ullared nej, det tittade jag inte på. Har inte varit där själv, men det får jag ofta höra att man måste ha varit :p Haha.

2009-11-03 @ 11:17:43
Postat av: Hanna (at) jasas.se

Grattis i efterskott, såklart!



Jag missade tyvärr Gekås för vi hade besök.. men får se nästa gång ist :)

2009-11-03 @ 14:47:34
URL: http://jasas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0