Babbel babbel

Det verkar inte som tiden vill gå alls. Nu luras klockan till och med så att jag tittade på den och nästa gång jag tittade var den en timme mindre. Trodde den var 19 så jag kunde börja med maten men så var den bara 18. Kanske inte så konstigt heller eftersom jag fick ett mess för en liten stund sen att du slappade nu och skulle ut och äta vid 19. Sen hem och äta chips, dricka "nåt gott" och spela kort. Lät lite mysigt, och här sitter jag. Tur att han kommer hem imorgon och vi inte har några planer för helgen, då blir det mys. Om han inte har massa speltimmar att ta ikapp med Karl och sig själv, stackars datorn som blir ensam i två dagar, hah.

Ne, sitta en liten stund och fortsätta med badrummet så det bara är att torka av imorgon, om jag inte gör det idag också. Var så god, intresseklubben. Jag är bra på det där med att ta pauser, hah. Men jag gör ju inget för att jag måste, bara för att jag vill och då känns det inte som det gör nåt om det tar tid och man inte står och jobbar sig svettig hela tiden. Eller ja, det spelar ju ingen roll. Som sagt, bara jag här så jag gör som jag vill. Nu börjar dock tröttheten göra sig tillkänna igen, fast nu börjar det ju bli sent på riktigt.

Så ska ju bara dagen imorgon gå också, hah! Funderar på att göra cheescake, Oscar hade aldrig ätit det och så smakade vi på Almondys cheescake med jordgubb i och den var ju god, men inte som riktig cheescake som jag vill ha den. Gah, jag är så sugen på lax! Säkert därför jag vill att klockan ska gå på och bli middag så jag får äta lax. Det är ju så galet gott, och Oscar hatar det - till och med lukten. Vet inte varför jag stannade på Nickelodeon för att ha nåt på TV:n för det var skrämmande dåligt. Vill säga förstår inte varför dom dubbar men det gör jag ju, men måste man göra det så fult och dåligt? Ne, nu går jag härifrån så jag slipper se skiten, bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0