Whoho, tjoho, hej hej och skit i brallan

Anneli: Det är ju en sån grej vi måste kolla upp innan, men skulle det vara överkomligt just när den fäller så kan ju alltid Oscar ta hand om det, för att inte förvärra. Men ja, vi får se. Och jag har också gått och sjuungt på den hela dagen idag, haha! Så den kanske var rätt bra, ändå?

Chathrine: Hehe ja det är ju sant. Egentligen är väl han, så sett, den mest värdiga vinnaren. Men jag undrar hur många där ute som känner så, och röstade på honom av den anledningen? Men ja...





Ohh, hihi, haha, hoho, trallala, TJOHO!!! Eller nåt sånt.

Oscar har fixat The Sims 3 till mig idag! Var bra läskigt, huga buga. På många sätt super mycket bättre och på många sätt super mycket jobbigare. Tar nog sitt lilla tag att lära sig hur allt funkar och så, för även om det är likt 2:an på vissa sätt, är det mycket nya saker också.

Men ja, ingen behöver ju undra varför jag är frånvarande då, hehe.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nej nej nej... aldrig att jag skaffar sims3. Tänker inte lämna mina underbara simmar bakom mig för nymodigheters skull ;p

2009-05-18 @ 21:41:02
Postat av: Anneli <---

Nej nej nej... aldrig att jag skaffar sims3. Tänker inte lämna mina underbara simmar bakom mig för nymodigheters skull ;p

2009-05-18 @ 21:41:28
Postat av: Marina

hehe ok vi ses nån gång...när du kan slita dej från spelet hehe.. ;)



Ha en fin dag kramelikram!

2009-05-19 @ 09:03:26
URL: http://marina-tjejen.blogspot.com/
Postat av: jasas.se

Ibland är äldre grejer bättre.. Jag föredrar det äldre designprogrammet mot det nya, t.ex. Du får känna av läget, helt enkelt :D

2009-05-20 @ 18:55:35
URL: http://jasas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0