Vi är ju inte i stil med fröken i skolan

Jasas: Haha jasså, det visste jag inte? :D Jag tycker det är lite... gammalt? Men jag tror man vänjer sig, Algot var lite svårt i början också men nu ÄR han en Algot haha! Hehe ja, dom är några stycken. Många som reagerar på det.
Och JA, man blir så himla glad för då känner man verkligen att man gjort nåt bra!





Tänkte på det med presenterna vi fick på badet idag.

Jag sa till mamma att egentligen är det ju lite "sjukt" för vanligtvis så köper man ju typ en blomma till fröken i skolan, efter en termin. Och vi kör ju bara 15 lektioner.

Sen började jag räkna och 15 vardagar, hade totalt blivit tre veckor och då har vi bara en halvtimme mot ett antal timmar i skolan. Så jag blev verkligen glad och rörd!

Kommentarer
Postat av: Jasas.se

Förstår att du är rörd - hade jag också varit :))



Ja men jag har alltid tyckt att Alfred varit så fint.. även om det varit "gammalt". Vet inte varför men gillade väl drängen i Emil :P

2009-05-10 @ 22:08:18
URL: http://jasas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0