Antons kalas

Kalaset igår gick fin fint, och varmt var det också.
Jag är så snabb och aktuell och lägger upp bilder redan idag!


"Jag vill ha kameran men kan inte bestämma om jag ska ta den eller posa för kameran!" (mitten)


"Viiiiiill inte" (yeah right :p)


Mina promenadskor och kritvita ben (mitten, och jag vet inte vad han ser på sista)


Present; en ihopvikbar pall


Present; in-och-utvikbar mössa


Present; en bok vars titel var svårläst på framsidan


Present; trycka, trycka, trycka, lysa-lampa


Anton gjorde tårtan själv, jag hjälpte med grädde på sidorna och några jordgubbar.




Kvällen slutade med lite bollekande (jag var med, faktiskt)

Kommentarer
Postat av: Anneli

Härliga bilder!

2009-05-31 @ 10:39:29
Postat av: chathrine

Den "fantan" är ju så god!

2009-05-31 @ 11:53:50
Postat av: Jasas.se

Såg dem på bilddagboken precis :)

2009-05-31 @ 12:36:41
URL: http://jasas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0