Fyllekajen

Jasas: Hehe jag tror allt du hade passat som säljare! Och man måste ju inte sluta med sitt vanliga jobb, hon hade kombinerat i... Ett och ett halvt år tror jag och sen kände hon att det var dags att gå vidare och gå upp i fulltid med Mary Kay. Men ja , uska och säljare är ju inte riktigt samma sak så jag förstår dig!

Anneli: Mouahaha, jaaaa! :p





Asså fan vad jag stör mig och vill dänga en tidning i skallen på honom!! Nej, inte Oscar men grannen. Flera, flera gånger har han varit på väg in till oss för han tror att han bor här men ska egentligen en trappa upp.

Minns inte om jag skrev det men för ett tag sen höll jag på att skita ner mig när jag kom hem från jobbet. Hade plockat fram nycklarna för att gå in och så hör jag nån i trappan bakom mig. Sen ser jag att han typ står bakom och så frågar han om jag ska in "där" (till oss) och jag svarar "ehh... jaa...." och då kommer han på att han ska upp en trappa till!

Han pratade med min faster när dom var här när vi fyllde år, så jag har alltid trott att dom känner varandra men nu kan det ju likväl varit så att han gick fel då också. Även om det inte är omöjligt att dom känner varandra om han är ursprungsbo för då känner säkert pappa och farmor honom också.

Men i vilket fall så idag stod han och bankade på våran dörr! Jag hörde inte att det var på våran och när det redan var försent hade Oscar gått och öppnat. Där hade han stått, hög som ett hus och saliv ner för hakan och inte fattat han gått fel - IGEN! Dom pratade nåt litet, sen skulle Oscar stänga dörren och då öppnade han den! För att typ säga att det inte var första gången han tagit fel. Nej, tack vi har märkt det!

Och igår när jag gick utanför dörren kom han ner stapplandes för trappan, full som fan. Så man får ju fan vara noga med att låsa dörren. Usch, jag som hatar sånt! Så typiskt, varför inte liksom?

Kommentarer
Postat av: Anneli

Men...? Är man osäker kan man väl läsa på namnskylten?

2009-05-25 @ 20:03:17
Postat av: Jasas.se

Haha, kombinerad 75% procent jobb, mamma till en över 1 år, och extraknäckare som säljare.. det vore något!



Sen är det såndära pyramidgrejs så jag tycker det verkar.. hm.. nja, vet inte.



Fy fan vilken granne, du får göra en egen skylt på dörren eller ja, en lapp, där det står i höjd så han kan läsa RÄTT.

2009-05-25 @ 21:33:46
URL: http://jasas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0