Blandad lista

DIG SJÄLV
vad heter du? Jenni.
hur gammal är du? 20 bast.
vart är du född? Göteborget.
vad heter din mamma? Mirja.
vad heter din pappa? Joel.
har du några syskon? Yes, en liten bror.

SENASTE GÅNGEN
du rökte? Never, ever?
du snusade? 5 år sen.
du färgade håret? Mitten av april.
du grät? Minns jag inte.
du tränade? På gym? Två-tre år? Promenerade igår.
du solade solarium? Never ever, där också.
du skällde på någon? Haha idag, några gånger.
du var utomlands? Finland förr, förra sommaren.
du duschade? Igår.
du köpte nya kläder? Nån gång i år, hah!
du åkte buss? Första maj.
du åkte taxi? Oj... Sommaren -06.
du åkte tåg? I julas!
du smsade någon? Igår.
du ringde någon? I morse/förmiddags.
du camade med ngn? Här om veckan.

HAR DU NÅNSIN
hoppat studsmatta? Yes.
ätit fiskbullar? Mm, gott!
tagit kort på dig själv? Haha, ja!
skrattat så du började gråta? Jaa.
skolkat mer än 3 skoldagar i rad? Mjo.
sovit mer än 10 st i ett tält? Hah! Ja.
badat mitt i natten? Nae, men sent på kvällen och tidigt på morgonen.
åkt berg och dalbana och spytt efter det? Nej, men släggungorna och mått illa.
spytt för att du var full? Näj.
trillat när du åkt skidor? Gjorde jag säkert.
gråtit till en bok? Ja, schnöft.
varit rädd för tomten? Tror jag inte.
har du sjungit kareoke? Ja, tyvärr hehe.
fastnat med tungan på en lyktstolpe? Inte vad jag kan minnas.

Kommentarer
Postat av: Marina

hihi

2009-05-14 @ 14:44:54
URL: http://marina-tjejen.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0