Det blev några timmar

Chathrine: Hehe ne jag förstår det, men när jag väl är insnöad så är jag det, haha!





Nu är jag back home, sen ett litet tag tillbaka. Gick ner och mötte mamma när dom handlade paket, gick till konditorit och köpte lite gott till kaffet och sen vidare till farmor och farfar.
Mamma hann vara där i alla fall nästa två timmar innan dom skulle vidare för Anton skulle ju på kalas ikväll. Oscar gick hem "med dom" - eller samtidigt som dom i alla fall.

Jag blev kvar, tills typ 20 minuter sen. Då blidde Oscar hungrig och ville ha mat, hehe. Så jag fick komma hem och hjälpa till och vara närvarande för att äta när det är klart. Mos och korv i ugn.
När skulle vi ätit det? I tisdags? Funderar på vad vi ätit istället. Nån dag åt vi ingen middag alls, nån dag åt vi hos mamma och så var det nån dag till. Jaja, nu blir det så i alla fall.

Kommentarer
Postat av: Jasas.se

Vad kul att vara hos farmor och farfar.. jag saknar mina så och vill också kunna besöka dem mer än på kyrkogården :(

2009-05-09 @ 10:32:11
URL: http://jasas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0